Nálunk az ajánlatkérés és az azt követő ajánlatkészítés gyors, rugalmas, automatizált. Alábbi leírásunkban megnézheti pontosan hogyan működik a mi esetünkben ez a folyamat.
Hogyan dolgozunk ügyfeleinkkel?
01
Ajánlatkérés
Munkafolyamatunk az ügyfél érdeklődésével kezdődik
A potenciális ügyfelünk telefonon vagy e-mailben felveszi ügyintézőnkkel a kapcsolatot.
Az e-mailes vagy telefonos konzultáció során az ügyfél igényeit regisztráljuk.
Ügyintézőnk a kapott adatokat, igényeket, kéréseket feldolgozza, majd rögzíti.
Az adatok feldolgozását követően készül egy ajánlat az ügyfél részére, melyet automatizált eljárással állítunk elő.
Az ajánlatot a vezető kontroll illetve a jóváhagyó munkatársunk ellenőrzi, és ha mindent rendben talál, akkor jóváhagyja azt. Ezután kerül az ajánlat kiküldésre az ügyfél részére.
02
Ajánlat kiküldése
A vezetői kontroll jóváhagyásával ügyfelünk részére e-mailben kiküldjük az ajánlatunkat.
Amennyiben megrendelőnk módosítást kér az ajánlattal kapcsolatban, ügyvezetőnk ismét felveszi vele a kapcsolatot, és a kért módosításokat elvégzi.
Ha az ügyfél mindent rendben talál az ajánlatban, akkor teljesítésre, majd szerződéskötésre kerül sor.
Abban az esetben, ha az ügyfél többszöri módosítás után, vagy azonnal elutasítja az ajánlatunkat, akkor a konzultáció véget ér és az ajánlat az archívumunkba kerül.
03
Szerződéskötés
Elfogadott ajánlatot követően elindítjuk szerződéskötési folyamatunkat.
Ügyintézőnk előkészíti, illetve megírja az automatizált, támogatott szerződést.
Jóváhagyó munkatársunk az elkészített szerződést ellenőrzi, majd engedélyezi azt, indokolt esetben módosítást kér.
Ha a szerződést mindkét fél rendben találta, akkor annak aláírására kerül sor, és a szerződéskötés megtörténik.
A folyamat végén a digitalizált szerződés a nyilvántartásunkba kerül.
WHAT WE DO BEST
Restructuring your company could restore its viability and improve its liquidity position.
With the economy slowly plugging along and credit remaining tight, asset protection is still a hot topic.