Bemutatkozás

Okleveles közgazda, 27 éves pénzintézeti tapasztalat, ebből 8 év felsővezetői, Szigetvári Takarék, egyesüléseket követően Dél Takarék ügyvezetője, majd elnök ügyvezetője. Hittünk abban, hogy a nagy szereplők mellett egy jóval kisebb pénzintézet is képes – minőségi szolgáltatást nyújtva - hatékonyságban a nagyokkal felvenni a versenyt úgy, hogy azt ne a munkatársak túlterhelésével, tűrőképességük határainak túlfeszítésével, és/vagy a szolgáltatási minőség romlásával érjük el.

Munkám során a következő alapelvek vezéreltek, és bizonyítottak:

  • világos, átlátható, mérhető folyamatok,
  • automatizáció, ahol csak lehet
  • fejlett vezetői kontrolling rendszer
  • papírmentes belső működés a digitalizáció lehetőségeinek maximális kihasználásával
  • a rendkívüli sebességgel változó környezetben a szervezet alkalmazkodó képességének fokozása a vállalati szerepkörök és a folyamatok rendszeres felülvizsgálatával és újrafogalmazásával.