Mit kap a megbízónk?
Partnereinkkel közösen gondolkodva olyan folyamatokat alakítunk ki, amelyek
- a vállalatirányítás eszköztárának szerves részévé válnak,
- a lehető legnagyobb mértékben digitalizáltak, papírmentesek,
- minden momentumában visszamérhetőek, így beazonosíthatóvá válnak a folyamati szűk keresztmetszetek, és az esetleges többlet kapacitások,
- a kinyert adatok támogatják az üzleti döntéshozatalt és a munkaszervezés folyamatos fejlődését,
- segítik a Kollégák munkáját, jó benne dolgozni,a munkavállalók elégedettek és az adminisztráció helyett az értékteremtő munkára fókuszálhatnak
- a belső szabályrendszerek folyamatba építésével és az automatizmusok alkalmazásával minimalizálják a hiba lehetőségeket,
- időt, energiát, pénzt szabadítanak fel az üzlet célok megvalósítására
- zártak, biztonságosak, transzparensek.
Így megvalósulásukkal nagymértékben hozzájárulnak a vállalkozás értékének növekedéséhez.
Miért velünk?
Hogyan érjük mindezt el?
Az üzleti elemzés oldaláról közelítünk, üzleti célokat támogató szervezet- és folyamatfejlesztési megoldásokat javaslunk. Azokra a területekre fókuszálunk, ahol jön, és ahol megy a pénz.
A folyamatok elemzése segít beazonosítani a szakértői és adminisztratív feladatokat, erre épülve a szerepkörök újra fogalmazására is javaslatot teszünk. A szakértői és adminisztratív feladatok elhatárolása egyrészt megalapozhatja az adminisztráció fokozatosan megvalósuló, széles körű automatizálását, másrészt az adminisztratív feladatok szakértőkről történő leválasztásával jelentős költséghatékonyság javulás is elérhető.
A digitalizált folyamatokra üzleti riportrendszert építünk, kialakítjuk a hatékonyság mérés eszköztárát, támogatjuk az adatok kiértékelését.
Lehetséges funkciók,
alkalmazási példák
Lehetséges alkalmazási területek:
- Beszerzés
- Utalványozás
- HR Beléptetés
- Helpdesk
- Üzemeltetés
- Ügyfélszolgálat
Lehetséges funkciók:
- Dokumentummenedzsment (tárolás változáskövetéssel, csoportmunka támogatással, kereshetőség, generálás)
- Szerződésnyilvántartás
- Iktatás, tárolás, archiválás
- Üzleti és háttérfolyamatok vezérlése (workflow menedzsment), kifinomult jogosultság paraméterezéssel akár külső partnerek bevonásával,
- Döntéshozatal támogatása automatikus riportokkal
A digitális folyamatok számtalan területen és módon tudnak egy vállalkozást segíteni. A fenti rövid videó egy lehetséges alkalmazási példát mutat be.
A digitalizáció során hidat képezünk a megbízónk és az informatikai szállító között!
Számos informatikai megoldás létezik folyamatok támogatására, vezérlésére, digitalizációra. A megfelelő rendszer kiválasztásában a kérdés és a buktató a legtöbb esetben kettős:
- Biztos minden szempontot figyelembe vettünk az igény megfogalmazásánál?
- Ha sikerült is az igényt teljeskörűen megfogalmazni tisztán üzleti értelemben, ugyanazt fogja-e a rendszer szállítója is érteni és megvalósítani?
Ha a válasz "Nem", választhatunk
- elhúzódó, többkörös egyeztetésekre lehet szükség a szállítóval, ami jelentősen drágítja a bevezetést
- elhúzódik a bevezetés
- bevezetést követően nem jön a siker, „pénzkidobás”
A feladatunk az, hogy
a megbízóinkkal együttműködve az összes lehetséges szempontrendszert meghatározott prioritások mentén figyelembe véve úgy fogalmazzuk meg az üzleti igényt, hogy az alkalmas legyen arra, hogy
- megfelelő rendszermegoldás, alkalmazás környezet kerüljön kiválasztásra,
- a kiválasztott megoldás szállítója megértse a feladatot, minimalizálva a sokkörös, elhúzódó egyeztetés, felesleges körök felmerülésének kockázatát,
- rendkívül költséges fejlesztői kapacitás csak a legszükségesebb mértékben kerüljön igénybevételre mind a fejlesztési szakaszban, mind pedig az implementációt követően,
- a megbízó munkatársai, mint felhasználók pozitív tapasztalatokat szerezzenek,
- végsősoron a megrendelő valóban azt kapja meg, amiért fizetett.
Miben fogjuk segíteni?
- A specifikáció elkészítésével megalapozzuk a fejlesztői munkát, rendszer paraméterezést.
- Részt veszünk a rendszer paraméterezésében, a megbízóval közös tesztelésben.
- Segítjük a szervezetet a digitalizált workflow bevezetésében, oktatunk és helpdesk-et biztosítunk.
Stratégiai partnerünk
A digitalizációban kiemelt stratégiai partnerünk a Care All Kft., az általa fejlesztett ANDOC rendszer (www.andoc.hu) képességei rendkívül széleskörű alkalmazást tesznek lehetővé, a legkomolyabb nagyvállalati elvárásoknak is megfelelni képes alkalmazás KKV igények kiszolgálására is kiválóan testre szabható.