Mit kap a megbízónk?

Partnereinkkel közösen gondolkodva olyan folyamatokat alakítunk ki, amelyek

  • a vállalatirányítás eszköztárának szerves részévé válnak,
  • a lehető legnagyobb mértékben digitalizáltak, papírmentesek,
  • minden momentumában visszamérhetőek, így beazonosíthatóvá válnak a folyamati szűk keresztmetszetek, és az esetleges többlet kapacitások,
  • a kinyert adatok támogatják az üzleti döntéshozatalt és a munkaszervezés folyamatos fejlődését,
  • segítik a Kollégák munkáját, jó benne dolgozni,a munkavállalók elégedettek és az adminisztráció helyett az értékteremtő munkára fókuszálhatnak
  • a belső szabályrendszerek folyamatba építésével és az automatizmusok alkalmazásával minimalizálják a hiba lehetőségeket,
  • időt, energiát, pénzt szabadítanak fel az üzlet célok megvalósítására
  • zártak, biztonságosak, transzparensek.

Így megvalósulásukkal nagymértékben hozzájárulnak a vállalkozás értékének növekedéséhez.

Group of confident colleagues interacting at meeting in office

Miért velünk?
Hogyan érjük mindezt el?

Az üzleti elemzés oldaláról közelítünk, üzleti célokat támogató szervezet- és folyamatfejlesztési megoldásokat javaslunk. Azokra a területekre fókuszálunk, ahol jön, és ahol megy a pénz.

A folyamatok elemzése segít beazonosítani a szakértői és adminisztratív feladatokat, erre épülve a szerepkörök újra fogalmazására is javaslatot teszünk. A szakértői és adminisztratív feladatok elhatárolása egyrészt megalapozhatja az adminisztráció fokozatosan megvalósuló, széles körű automatizálását, másrészt az adminisztratív feladatok szakértőkről történő leválasztásával jelentős költséghatékonyság javulás is elérhető.

A digitalizált folyamatokra üzleti riportrendszert építünk, kialakítjuk a hatékonyság mérés eszköztárát, támogatjuk az adatok kiértékelését.

Lehetséges funkciók,
alkalmazási példák

Lehetséges alkalmazási területek:

  • Beszerzés
  • Utalványozás
  • HR Beléptetés
  • Helpdesk
  • Üzemeltetés
  • Ügyfélszolgálat

Lehetséges funkciók:

  • Dokumentummenedzsment (tárolás változáskövetéssel, csoportmunka támogatással, kereshetőség, generálás)
  • Szerződésnyilvántartás
  • Iktatás, tárolás, archiválás
  • Üzleti és háttérfolyamatok vezérlése (workflow menedzsment), kifinomult jogosultság paraméterezéssel akár külső partnerek bevonásával,
  • Döntéshozatal támogatása automatikus riportokkal

A digitális folyamatok számtalan területen és módon tudnak egy vállalkozást segíteni. A fenti rövid videó egy lehetséges alkalmazási példát mutat be.

A digitalizáció során hidat képezünk a megbízónk és az informatikai szállító között!

Számos informatikai megoldás létezik folyamatok támogatására, vezérlésére, digitalizációra. A megfelelő rendszer kiválasztásában a kérdés és a buktató a legtöbb esetben kettős:

  • Biztos minden szempontot figyelembe vettünk az igény megfogalmazásánál?
  • Ha sikerült is az igényt teljeskörűen megfogalmazni tisztán üzleti értelemben, ugyanazt fogja-e a rendszer szállítója is érteni és megvalósítani?

Ha a válasz "Nem", választhatunk

  • elhúzódó, többkörös egyeztetésekre lehet szükség a szállítóval, ami jelentősen drágítja a bevezetést
  • elhúzódik a bevezetés
  • bevezetést követően nem jön a siker, „pénzkidobás”

A feladatunk az, hogy
a megbízóinkkal együttműködve az összes lehetséges szempontrendszert meghatározott prioritások mentén figyelembe véve úgy fogalmazzuk meg az üzleti igényt, hogy az alkalmas legyen arra, hogy

  • megfelelő rendszermegoldás, alkalmazás környezet kerüljön kiválasztásra,
  • a kiválasztott megoldás szállítója megértse a feladatot, minimalizálva a sokkörös, elhúzódó egyeztetés, felesleges körök felmerülésének kockázatát,
  • rendkívül költséges fejlesztői kapacitás csak a legszükségesebb mértékben kerüljön igénybevételre mind a fejlesztési szakaszban, mind pedig az implementációt követően,
  • a megbízó munkatársai, mint felhasználók pozitív tapasztalatokat szerezzenek,
  • végsősoron a megrendelő valóban azt kapja meg, amiért fizetett.

Miben fogjuk segíteni?

  • A specifikáció elkészítésével megalapozzuk a fejlesztői munkát, rendszer paraméterezést.
  • Részt veszünk a rendszer paraméterezésében, a megbízóval közös tesztelésben.
  • Segítjük a szervezetet a digitalizált workflow bevezetésében, oktatunk és helpdesk-et biztosítunk.
Digitalizáció és folyamatmenedzsment

Stratégiai partnerünk

andoc_logo_vector

A digitalizációban kiemelt stratégiai partnerünk a Care All Kft., az általa fejlesztett ANDOC rendszer (www.andoc.hu) képességei rendkívül széleskörű alkalmazást tesznek lehetővé, a legkomolyabb nagyvállalati elvárásoknak is megfelelni képes alkalmazás KKV igények kiszolgálására is kiválóan testre szabható.

Creative business people working on business project in office